Unknown
Przepis pochodzi z książki 103 Ciasta Siostry Anastazji. Muszę Was przeprosić za niestaranne zdjęcia Ambasadora. Tak szybko znikał z powierzchni talerza że zdjęcia były robione w ekspresie. Pomimo tego że ciasto składa się głównie z dwóch mas to nie jest słodkie, a dodatek ananasów i pokrojonej czekolady sprawia że jest jeszcze smaczniejsze. Nie jest pracochłonne a efektowne w smaku:)

 ***
 Upiec jasny biszkopt. Przepis znajdziecie tu.

Składniki:
1 l mleka, 2 budynie śmietankowe, 2 łyżki mąki pszennej, 2 jajka, 2 żółtka, 2 kostki margaryny, 15 - 20 dag cukru pudru, 2 łyżeczki kakao, pokrojone orzechy włoskie, pół paczki rodzynek, czekolada, ananasy z puszki, sok z cytryny

Wykonanie: Masa: W 1/4 l mleka roztrzepać budyń, dodać całe jajka, żółtka i mąkę. Ważne żeby nie było grudek.
Pozostałe mleko zagotować i powoli wlewać naszą mieszankę. Energicznie mieszamy, tak żeby powstał budyń. Odstawiamy go do ostygnięcia. Przykrywamy- żeby nie zrobił się kożuch.
Margarynę ucieramy z cukrem pudrem i stopniowo dodajemy schłodzony budyń. Powstałą masę dzielimy na dwie części z czego jedną przekładamy do osobnej miski. Do jednej części dajemy kakao, orzechy, namoczone wcześniej w alkoholu rodzynki oraz pokrojoną czekoladę. Do drugiej (białej) części pokrojonego i dobrze odsączonego ananasa oraz sok z cytryny.
Przełożenie: biszkopt-masa ciemna-masa jasna.
Ozdabiamy wierzch startą czekoladą lub wiórkami czekoladowymi.



Etykiety: edit post
23 Responses
  1. Kusisz, kusisz :) Takie ciacho to istna rozpusta! :)


  2. Nashelly Says:

    Ciasta siostry Anastazji zawsze są nieco rozpustne :D Pyycha ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl


  3. sylka_rafcio Says:

    Zapraszam na : http://sylkahaha.blox.pl/2013/11/Wyniki-konkursu-makaronowego.html i gratuluję :)


  4. Co do przepisów siostry Anastazji, to bardzo lubię, zawsze praktycznie wychodzą i to naprawdę dobre przepisy. A Twoje prezentuje się naprawdę super :)


  5. Luka Li Says:

    Wygląda apetycznie - przepis z pewnością wykorzystam:)


  6. gin Says:

    Nigdy takiego nie jadłam, ciekawa jestem, jak smakuje :)


  7. Anonimowy Says:

    Ciasto wspaniałe, smak z dzieciństwa - bo taki stary jest ten przepis. My jeszcze dawaliśmy na wierzch galaretkę.


  8. agattekh Says:

    Super ciacho :-)


  9. anetin Says:

    wygląda bosko po prostu, nie dziwię się, że ekspresowo znikał ;)


  10. BabaLuca Says:

    kiedyś go zrobiłam i to faktycznie jedno z szybciej znikających ze stołu ciast - dzięki za przypomnienie przepisu


  11. Anonimowy Says:

    Ano zobaczymy czy uda mi sie tak jak na obrazku, mam zamiar go zrobic na swieta


  12. Anonimowy Says:

    jak to 2 dkg cukru pudru


  13. wiktorkowa Says:

    miało być 20 dag:) pozdrawiam


  14. Anonimowy Says:

    Mam pytanie. Na jak dużą blachę to jest?


  15. Anonimowy Says:

    muszę je upiec na pewno będzie pyszne zbieram przepisy muszę je dać synowej dziekuje


  16. Anonimowy Says:

    właśnie zrobiłam:) wygląda super, a smakuje obłędnie:). Ja zrobiłam w dużej blasze i jeszcze nasączyłam lekko biszkopt.



  17. Anonimowy Says:

    Super torcik, cudownie wygląd a jeszcze lepiej smakuje


  18. Anonimowy Says:

    Pierwszy raz robiłam budyń z całymi jajkami, masa nie zwazyla się i wyszła pyszna, dobry przepis


  19. Unknown Says:

    Wlasnie dzis robie...na zamówienie...ostatnio kilka lat temu robiłam...okazyjnie znikał w mgnieniu oka ..Pychotka


  20. Unknown Says:

    Ciasto robiłam wielokrotnie zawsze szybko znikał ����
    Raz ulepszyłam ciasto dodając na masę jasną ananasy z puszki i zalałam galaretką pycha
    POLECAM


  21. Anonimowy Says:

    Nie rozumiem,dlaczego masa z margaryny,czy nie lepiej z masła.Margaryna psuje cały smak .No ale siostra to oszczednie🤭🤭🤭


  22. Anonimowy Says:

    Proszę sprawdzić na rok dodania przepisu- moze wtedy Pani zrozumie dlaczego jest w przepisie margaryna... A w tych czasach mam nadzieję, że użyła Pani masła? :) pozdrawiam.


Prześlij komentarz