Unknown
Ostatnio kombinowałam co tu zjeść na śniadanie w piątek.... i po raz pierwszy zrobiłam sałatkę z wędzonej makreli. 
Jestem nią pozytywnie zaskoczona.
I jeszcze robi się ją bardzo szybko:)
Składniki:
  •  1 wędzona makrela
  • 2 jajka
  • 2 ogórki kiszone
  • 2 łyżki posiekanej cebulki 
  • 1 plaster żółtego sera
  • 2 łyżki majonezu
  • pieprz, sól
  • http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/sniadania-do-pracyszkoly" target="_blank" title="Śniadania do pracy/szkoły
Wykonanie: 
Z makreli usunąć ości i grubo ją pokroić ( lub podrzeć w dłoniach). Jajka ugotować, pokroić w kostkę. Ogórki skroić i odcedzić. Dymkę i ser posiekać. Wszystkie składniki połączyć i dobrze wymieszać. Doprawić pieprzem i solą według uznania. Przed schowaniem do lodówki przykryć miseczkę folią.




7 Responses
  1. posmakujto! Says:

    Bardzo lubię, moja mama często robiła :)


  2. BabaLuca Says:

    ja robię to w formie pasty z majonezem bardzo dobre na śniadanko


  3. wiktorkowa Says:

    BabaLuca: właśnie w formie pasty planuję zrobić następnym razem:)


  4. Super, taka urozmaicona pasta do pieczywa :)


  5. agattekh Says:

    Uwielbiam taka sałatkę :-)


  6. Anonimowy Says:

    Bardzo dobra sałatka.Uwielbiam ja


  7. Unknown Says:

    Robiłam z keczupem bez ogórka ale ta wersja jest bardziej wyrazistą


Prześlij komentarz